Bagay ng midya
Virtual Graveyards: games als cultureel erfgoed
closeLisensiya
Creative Commons - Naamsvermelding-Gelijk delen
Het is toegestaan om dit werk vrij te kopiëren, te verspreiden, door te geven, en op- en uit te voeren, zolang bij elk gebruik de naam van de auteur of licentiegever vermeld wordt. Het verspreiden en openbaar maken van afgeleide werken van dit werk is toegestaan onder voorwaarde dat het afgeleide werk onder dezelfde licentie vrijgeven of openbaar gemaakt wordt als het oorspronkelijke werk.
closeIkargang pababa
- MP4 (512x288, sd 113.9 MB): 09/31/931753.931746.AVANET_Symposium[..].mp4
- MP4 (512x288, sd 116.4 MB): 09/31/957978.931746.AVANET_Symposium[..].mp4
- MP4 (1280x720, hd 226.2 MB): 09/31/957976.931746.AVANET_Symposium[..].mp4
- WEBM (1024x576, hd 111.8 MB): 09/31/957980.931746.AVANET_Symposiu[..].webm
- OGV (512x288, sd 34.0 MB): 09/31/931749.931746.AVANET_Symposium[..].ogv
- OGV (1280x720, hd 286.9 MB): 09/31/931751.931746.AVANET_Symposium[..].ogv
- MP4 (1280x720, source 942.3 MB): 09/31/931746.AVANET_Symposium2016_Je[..].mp4
AVA_Net Symposium 2016: Jesse de Vos
Video opnames van de presentatie van Jesse de Vos (Game On) tijdens het AVA_Net Symposium 2016: Bouwen aan een toekomstbestendig AV-archief.
Jesse de Vos presenteert over games als cultureel erfgoed. De interactieve, genetwerkte aard van games vereist soms nieuwe denk- en werkwijzen als het gaat om het archiveren van deze audiovisuele producties voor toekomstige generaties. De observaties kennen een bredere toepasbaarheid in een medialandschap dat in toenemende mate interactief is.
- Tagapaglikha:
- Denise Admiraal
- Petsa ng paglalathala:
- 7 July 2016
- Haba:
- 13:23